Կազմակերպությունների գերակշիռ մասն ունեն մշակված ռազմավարական պլան, սակայն մեծ մասամբ ինչ-որ պատճառներով այդ պլանները մնում են միայն թղթի վրա: Այսինքն, կազմակերպությունների ռազմավարական պլանների իրականացման անհաջողությունների քանակը չի փոքրացել, չնայած այն հանգամանքին, որ ռազմավարությունները, ժամանակի ընթացքում բարդանալով, ներառում են առավել մեծ թվով գործոններ, որոնք ազդում են կազմակերպության գործունեության վրա: Այստեղ հարց է առաջանում, թե ինչու կազմակերպությունները չեն հասնում իրենց դրված նպատակներին: 1999 թվականին Fortune ամսագիրը, ցանկանալով պարզել մենեջերների անհաջողությունների պատճառները, հրապարակեց կազմակերպությունների ղեկավարության շրջանակներում անցկացրած իր հետազոտության արդյունքները: Պարզվեց, որ կազմակերպությունների միայն 10% է իրականացնում իր ռազմավարությունն ու հասնում դրված նպատակներին: Ընդ որում, անհաջողությունների մեծ մասի պատճառը ոչ թե ռազմավարական պլանների ցածր որակն է, այլ դրանց իրականացման ընթացքում տեղ գտած բազմաթիվ սխալները, առաջին հերթին ռազմավարական պլանների ու անձնակազմի ամենօրյա գործունեության անհամաձայնեցվածությունը:
Harvard Business School-ի հետազոտության տվյալների համաձայն Global 1000 ամսագրում ցուցակված համաշխարհային ընկերություններից 937-ում ռազմավարությունների իրականացման անհաջողությունների հիմնական պատճառները եղել են ներքոհիշյալները.
կազմակերպությունների ռազմավարական նպատակների ոչ ճիշտ իրականացում - ռազմավարական պլանների կյանքի կոչման անհաջող ելքերի 97% ոչ ճիշտ իրականացման հետ է կապված,
անձնակազմը չգիտի կամ չի կապում կազմակերպության ռազմավարական նպատակներն իր գործունեության հետ - անձնակազմի 93% չի կապում իր աշխատանքի արդյունքները կազմակերպության ռազմավարական նպատակների հետ,
պլաններում և բյուջեներում ռեսուրսների բաշխումը կապ չունի կազմակերպության ռազմավարական նպատակների իրականացման հետ - ուսումնասիրված կազմակերպությունների 73%-ում հիմնական բյուջեն կապված է ամենօրյա գործունեության ապահովման խնդրի հետ, ոչ թե կազմակերպության նպատակների,
գործունեության վերահսկողությունն ընդգրկում է բիզնեսի վարման համար կարևոր ոչ բոլոր ցուցանիշները - կազմակերպությունների կողմից կիրառվող արդյունավետության գնահատման ցուցանիշների միայն 15% է կապված ռազմավարական նպատակների հասնելու անհրաժեշտության հետ,
անձնակազմի մոտիվացիոն համակարգն ուղղված է ընթացիկ ֆինանսական ցուցանիշների ապահովմանը - մենեջերների միայն 24% է շահադրդված իր գործունեությամբ ապահովել կազմակերպության ռազմավարական նպատակներին հասնելը,
բիզնեսի զարգացման ծրագրերը հաշվի չեն առնում կազմակերպության ռազմավարության իրականացման գործոնը - ներֆիրմային զարգացման ծրագրերի միայն 18% է ուղղված կազմակերպության զարգացման ռազմավարության իրականացմանը: