Երեքշաբթի, 26 Սեպ 17, 12:00

Արտաքին հաջողությունը սկսվում է ներքին հաջողությունից:

Գլխավոր » Բլոգեր » Հետաքրքիր նյութեր » Դա զայրացնում է․ 5 պատճառ, որոնցից մատուցողը կարող է ափերից դուրս գալ
Դա զայրացնում է․ 5 պատճառ, որոնցից մատուցողը կարող է ափերից դուրս գալ
Հետաքրքիր նյութեր | Բլոգգեր` bazmaket | 27 Հուլ 16 18:08

Դա զայրացնում է․ 5 պատճառ, որոնցից մատուցողը կարող է ափերից դուրս գալ

Yvn.reservin.am-ը գրում է . 

Ի՞նչը կարող է զայրացնել մատուցողին․ թեյավճարի սակավությու՞նը։ Ամենևին․ թեյավճարի առատությունը կամ պակասությունն առ ոչնինչ են, երբ սպասարկման ոլորտի մասնագետը «բախվում» է հաճախորդի, որի քայլերի ու խոսքերի անփութությունն ու կոպտությունը, երբեմն ստիպում են նրան ափերից դուրս գալ։ 



1. Դիտմամբ կեղտոտել սեղանը

Կան մարդիկ, որոնք կամա, թե ակամա, սեղանանին իսկական խառնաշփոթ են ստեղծում․ անձեռոցիկներ ու սննդի մնացորդներ են նետում այս ու այն կողմ։ Եթե ոմանց մոտ դա հանգամանքների բերումով է ստացվում, ապա՝ որոշների մոտ այն դիտավորյալ բնույթ է կրում։ Կա՛մ շատ են ձանձրացել, կա՛մ էլ ցանկանում են բարկությունն այդպես արտահայտել։ Ասել է, թե բողոքում են վատ սպասարկման համար։ Իսկ ավելի լա՞վ չէ պարզապես գրառում թողնել ռեստորանի առաջարկությունների ու դժգոհությունների մատյանում։ 



2․ Մատուցողին կանչել մատները ճտճտացնելով

Նվաստացուցիչ ժեստ է։ Մատուցողների կողմից դա ծայրահեղ բացասական է ընդունվում։ Նրանք, իհարկե, հաճախորդին չեն բարձրաձայնի դրա մասին, բայց կնեղսրտեն։ Եթե ցանկանում եք կանչել մատուցողին, ապա՝ դիմեք կողքներովդ անցնող ռեստորանի որևէ աշխատակցի, որը կկանչի նրան, ով սպասարկում է Ձեր սեղանը։ Կամ էլ՝ ինքնե՛րդ փնտրեք մատուցողին։



3․ Չարաշահել ռեստորանի հյուրընկալությունը

Ցանկացած ռեստորան կամ սրճարան ջանում է, որքան հնարավոր է շատ հաճախորդների ընդունել, չէ որ հենց վերջիններիս հաշվին են այդ հաստատությունները «գոյատևում»։ Այդուհանդերձ դա չի նշանակում, որ պետք է չարաշահել նրանց հյուրընկալությունն ու «վերջին հաճախորդի» արտոնությունը․այսինքն մնալ այնտեղ, երբ արդեն փակվելու ժամն է։ Հակառակ դեպքում, կհայտնվեք անվտանգության աշխատակցի տեսադաշտում։



 

Շարունակությունը՝ այստեղ:


Աղբյուր՝ ArmEco.am · նյութի մասնակի կամ ամբողջական արտատպումն առանց ArmEco.am-ին հղման արգելվում է
 
view 3549 | date 5.0/1 | date հետաքրքիր, խորհուրդներ, սպասարկում, մատուցող

 

Հարգելի ընկերներ, խնդրում ենք մեկնաբանություն թողնելիս լինել մաքսիմալ կոռեկտ և խուսափել վիրավորական արտահայտություններից: Այլապես Ձեր մեկնաբանությունները կհեռացվեն կայքից:


Մեկնաբանություններ: 0
GRENQ HAYEREN ԳՐԵՆՔ ՀԱՅԵՐԵՆ` translit.am
Ավելացնել մեկնաբանություններ կարող են միայն գրանցված օգտվողները:
[ ԳՐԱՆՑՎԵԼ | ՄՈՒՏՔ ]
 

Տես նաև`

Կարող եք բաժանորդագրվել մեր հոդվածներին կամ հավանել մեր ֆեյսբուքյան էջը` facebook.com/ArmEco.am, և տեղեկանալ կայքի թարմացումներին:


 
Html հղումը
BB հղումը
Ուղիղ հղումը
 

 
Հղումներ

Diplom.am` Ռեֆ/Կուրս/Դիպլ և այլ գիտական աշխատանքներ

Կայքում արտահայտված կարծիքները պարտադիր չէ, որ համընկնեն կայքի խմբագրության տեսակետի հետ:
Կայքում ներկայացված նյութերի հեղինակային իրավունքը պատկանում է իրենց օրինական տերերին:
Կայքում զետեղված նյութերից օգտվելու դեպքում ակտիվ հղումը կայքին պարտադիր է:
Գովազդների բովանդակության համար կայքը պատասխանատվություն չի կրում:
2011 - 2015 © ArmEco.am · armeco.am@mail.ru
 
Яндекс.Метрика
Կայքի մասին · Կանոնները · Գործընկերներ · Մշակողներին · Գովազդ · ՀՏՀ · Կապ · Հոսթինգը` uCoz
ՉԱՏ
ՎԵՐ
ՌԱԴԻՈ
TV
փակել
ընդլայնել