Երեքշաբթի, 11 Դեկ 18, 12:47

Փողը և ժամանակը ամենածանր բեռն է կյանքում: Առավելապես դժբախտ են նրանք, ովքեր դրանցից ունեն ավելի շատ, քան կարող են օգտագործել:

Գլխավոր » Հոդվածներ » Մարքեթինգ և վաճառք  

Հոդվածների այս բաժնում: 6
Ցույց տրված հոդվածներ: 1-6

Դասակարգել: Ամսաթվով · Անվանմամբ · Վարկանիշով · Մեկնաբանություններով · Դիտումներով
Գոյություն ունի գին սահմանելու երկու մարտավարություն` համապատասխանաբար տնտեսական և հոգեբանական մեխանիզմների կիրառմամբ: Մարտավարության առաջին ձևը հիմնականում տարբեր զեղչերն են, որոնց միջոցով վաճառողները խրախուսում են ապրանքների կամ մատուցվող ծառայությունների վաճառքները: Երկրորդ ձևը գնագոյացման ավելի հետաքրքիր տարբերակ է առաջարկում, քանի որ հնարավորություն է տալիս...

Coca-Cola-ի պատմությունը սկսվել է 1886-ից Ատլանտայում (ԱՄՆ): Դեղագործ Ջոն Պեմբեռտոնը ցանկանալով գտնել նոր դեղամիջոց գլխացավի դեմ, ի հյատ բերեց նոր խմելիքի խտանյութ, որը հետագայում դարձավ հայտնի Coca-Cola-ն: Խտանյութը արագ հայտնվեց վաճառքում և սկսեց վաճառվել 5 ցենտով մեկ բաժակի դիմաց:
Մարքեթինգ և վաճառք | Հեղինակ: Lilit Harutyunyan |Author 770d92 | 26 Մարտ 13 | view 6766 | comments 0

Շուկայական վերլուծությունները կամ շուկայի աուդիտը ներառում է հետևյալ ուղղություններով հետազոտությունների իրականացումը` շուկայի կոնյունկտուրայի վերլուծություն, շուկայի սահմանում և չափորոշում, շուկայի կառուցվածքի վերլուծություն, շուկայի տարողունակության վերլուծություն:
Մարքեթինգ և վաճառք | Հեղինակ: Lilit Harutyunyan |Author 770d92 | 26 Մարտ 13 | view 12769 | comments 0

Ներկայումս խիստ բարձրացել է ապրանքներ արտադրողների և ծառայություններ մատուցողների կորպորատիվ տարբերանշանների, սիմվոլների դերը: Խոսքը մասնավորապես ապրանքային նշանների մասին է, քանզի դրանք սպառողների կողմից դիտվում են ոչ միայն որպես որակի երաշխիք, այլև ընկերության գործարար համբավի կարևոր ատրիբուտ:
Մարքեթինգ և վաճառք | Հեղինակ: Հայկ Հարությունյան |Author ArmEco | 13 Հնվ 13 | view 11045 | comments 0

Սիրելի’ ընթերցող, այսուհետ "Տնտեսագետի" պարբերաշարքերին կավելանա ևս մեկը` "Համաշխարհային բրենդ" խորագիրը: Հուսով ենք` ինչպես ստորև ներկայացվողը, այնպես էլ հետագա նյութերը ձեզ համար կլինեն ոչ միայն ճանաչողական, այլև կխթանեն ձեր միտքը, գործնականությունը, կոգևորեն ու… Գուցե, հեռու չէ այն օրը, երբ ձեր շարքերում նույնպես բացառիկ տաղանդով ու աշխատասիրությամբ կկայանան համաշխարհային հռչակ վայելող բրենդի հայ ներկայացուցիչները և կյանքի կկոչեն "հայկական տնտեսական հրաշքը":
Մարքեթինգ և վաճառք | Հեղինակ: Lili (ԱՍՏՂԻԿ ԱԲՐԱՀԱՄՅԱՆ) |Author 770d92 | 17 Սեպ 12 | view 5977 | comments 1

Գոյություն ունի մարքեթինգի շուրջ 2000 սահմանում։ Առավել հայտնի և ընդունված են հետևյալ 2 սահմանումները. ըստ Ամերիկյանն Մարքեթինգային Ասոցիացիայի «Մարքեթինգը ապրանքների, ծառայությունների, կազմակերպությունների, մարդկանց, տարածքների և գաղափարների պահանջարկի կանխատեսումն է, կառավարումը և բավարարումը փոխանակման միջոցով»։ Ըստ Ֆ. Կոտլերի «Մարքեթինգը մարդկային գործունեության մի ձև է, որն ուղղված է մարդկային կարիքների և պահանջմունքների բավարարմանը՝ փոխանակման միջոցով»։

 
Հղումներ

Diplom.am` Ռեֆ/Կուրս/Դիպլ և այլ գիտական աշխատանքներ

Կայքում արտահայտված կարծիքները պարտադիր չէ, որ համընկնեն կայքի խմբագրության տեսակետի հետ:
Կայքում ներկայացված նյութերի հեղինակային իրավունքը պատկանում է իրենց օրինական տերերին:
Կայքում զետեղված նյութերից օգտվելու դեպքում ակտիվ հղումը կայքին պարտադիր է:
Գովազդների բովանդակության համար կայքը պատասխանատվություն չի կրում:
2011 - 2015 © ArmEco.am · armeco.am@mail.ru
 
Яндекс.Метрика
Կայքի մասին · Կանոնները · Գործընկերներ · Մշակողներին · Գովազդ · ՀՏՀ · Կապ · Հոսթինգը` uCoz
ՉԱՏ
ՎԵՐ
ՌԱԴԻՈ
TV
փակել
ընդլայնել