Ձեր առջև դրված է ընտրություն կատարելու կարևորագույն խնդիրը՝ կամ դուք որոշում կընդունեք խաղալ ձեր հաջողության սիմֆոնիան, որում դուք դիրիժորը կլինեք, կամ էլ դուք կնախընտրեք ձեր հետ գերեզման տանել ձեր երաժշտությունը, որը փաստորեն գոյություն ունի ձեր հոգում, բայց որն այդպես էլ կմնա չխաղացված և որը ոչ ոք էլ չի լսի: Քոլին Թյորներ
Apple ապրանքանիշը աշխարհի 500 ամենաթանկարժեք արտադրանքների ամենամյա վարկանիշում առաջին հորիզոնական է զբաղեցրել: Վարկանիշը կազմել է Brand Finance Canada խորհրդատվական ընկերությունը: Apple բրենդը 87,3 մլրդ է գնահատվում:
Ցուցակում Apple-ին հաջորդում են Samsung –ը՝ 58,7 մլրդ դոլարով, Google –ը՝ 52,1 միլիարդով, Microsoft –ը՝ 45,5 միլիարդով, Wal-Mart Stores սուպերմարկետների ցանցը՝ 42,3 միլիարդով, IBM –ը՝ 37,7 միլիարդով, General Electric -ը 37,2 միլիարդով, համացանցային Amazon խանութը՝ 36,8 միլիարդով, Coca-Cola –ն՝ 34,2 միլիարդով եւ ամերիկյան հեռահաղորդակցային հսկա Verizon –ը՝ 30,7 միլիարդով:
Ռուսական ներկայացուցիչներից ցուցակի 63-րդ տեղում «Սբերբանկ»-ն է՝ 14,1 բրենդային արժեքով, 122-րդ տեղում «Գազպրոմ»-ն է՝ 8,3 մլրդ դոլարով, գրում է «Վզգլյադը»:
Brand Finance ընկերությունը կազմել է նաեւ աշխարհի ամենաթանկարժեք բանկային բրենդների վարկանիշը, որոնցից առաջատարը Wells Fargo-ն է՝ 26 մլրդ դոլար բրենդային արժեքով: «Սբերբանկ»-ը 13-րդ տեղում է աշխարհի ամենաթանկարժեք բանկային բրենդների ընդհանուր ցուցակում: