Ուրբաթ, 15 Դեկ 17, 18:43

Ստեղծեք քիչ օրենքներ, բայց հետևեք, որպեսզի դրանք կատարվեն: Ջ. Լոկ


Թուրինջ. առողջարար սննդատեսակներ
Օրական մեկ թուրինջ կերեք, դա նշանակալիորեն նվազեցնում է խոլեստերինի մակարդակը և, որպես հետևանք, սիրտ - անոթային հիվանդությունների վտանգը: Ճիշտ է, այն մի քիչ դառնահամ է, բայց հանուն առողջության կարելի է դիմանալ: Նման խորհուրդ են տալիս Երուսաղեմի համալսարանի իսրայելցի գիտնականները:

 
Հղումներ

Diplom.am` Ռեֆ/Կուրս/Դիպլ և այլ գիտական աշխատանքներ

Կայքում արտահայտված կարծիքները պարտադիր չէ, որ համընկնեն կայքի խմբագրության տեսակետի հետ:
Կայքում ներկայացված նյութերի հեղինակային իրավունքը պատկանում է իրենց օրինական տերերին:
Կայքում զետեղված նյութերից օգտվելու դեպքում ակտիվ հղումը կայքին պարտադիր է:
Գովազդների բովանդակության համար կայքը պատասխանատվություն չի կրում:
2011 - 2015 © ArmEco.am · armeco.am@mail.ru
 
Яндекс.Метрика
Կայքի մասին · Կանոնները · Գործընկերներ · Մշակողներին · Գովազդ · ՀՏՀ · Կապ · Հոսթինգը` uCoz
ՉԱՏ
ՎԵՐ
ՌԱԴԻՈ
TV
փակել
ընդլայնել