Չմոռանա՛ս տեղադրել նաև քո աշխատանքը. ...այն կարող է օգտակար լինել նրա համար, ով այս աշխատանքը տեղադրել է քեզ համար...
15 Հուն 13, 11:57
Շ. Ս. Սահակյան, "Մարքեթինգի հիմունքներ" դասընթացի բակալավրիական ուսուցման տնտեսագիտական մասնագիտությունների համար
Մարքեթինգի հասկացությունը կամ` ի՞նչ է մարքեթինգը Մարքեթինգի կառավարման համակարգը Մարքեթինգային միջավայրը և շուկաների տեսակները Մարքեթինգային տեղեկատվություն և մարքեթինգային հետազոտություն Ապրանքների դասակարգումը, ընկերության ապրանքային ռազմավարությունը Ապրանքի կենսապարբերաշրջանը Շուկայի հատվածավորման սկզբունքները և մարքեթինգային ռազմավարությունները տարբեր շուկաներում Մրցակցային միջավայրը և զանգվածային հաղորդակցությունը Ընկերության գնային քաղաքականությունը Ընկերության ռազմավարական և մարքեթինգի պլանավորումը ՄԻջազգային մարքեթինգ, նրա հիմնախնդիրները Մարքեթինգն ու հասարակությունը
Զգուշացում: Կայքում տեղադրված բոլոր նյութերը (էլեկտրոնային գրքերը, ռեֆերատ, կուրսային, դիպլոմային աշխատանքները և այլն) վերցված են բաց (հանրային) աղբյուրներից և ներկայացված են բացառապես ճանաչողական նկատառումներով: Կայքի հեղինակը, ինչպես նաև կայքը տեղակայող կազմակերպությունը որևէ պատասխանատվություն չեն կրում ցանկացած (այդ թվում նաև անօրինական) գործողությունների համար, որոնք կատարվել են կայքի նյութերի ուղղակի կամ անուղղակի օգտագործումից, մասնավորապես` նյութի օգտագործման արդյունքում (հետևանքով, պատճառով) որևէ երրորդ անձին հասցված վնասի համար: Շարունակելով կայքի դիտումը` Դուք ինքնաբերաբար ընդունում եք վերը նշված պայմանները: Պայմանների մասնակի կամ ամբողջակական անհամաձայնության դեպքում խնդրում ենք անհապաղ լքել այս կայքը, առանց պարունակությունը դիտելու: Կայքում ներկայացված նյութերի հեղինակային իրավունքը պատկանում է իրենց օրինական տերերին: Եթե դուք հանդիսանում եք կայքում ներկայացված որևէ նյութի հեղինակ և (կամ) իրավատեր ու գտնում եք, որ խախտվել են Ձեր իրավունքները, ապա խնդրում ենք գրել մեր էլ. փոստին` info@armeco.ru կամ օգտվել հետադարձ կապից: