Չմոռանա՛ս տեղադրել նաև քո աշխատանքը. ...այն կարող է օգտակար լինել նրա համար, ով այս աշխատանքը տեղադրել է քեզ համար...
06 Հոկտ 12, 11:42
Գ. Վ. Ավագյան 1. Ապահովագրական մարքեթինգ 2. Մարքեթինգի կազմակերպման համակարգը 3. Ապահովագրական մարքեթինգի ծառայությունը 4. Ապահովագրական ընկերությունների ու ֆիրմաների գովազդային աշխատանքների կազմակերպումը 5. Գովազդային միջոցների գնահատումը, ընտրությունը և տեղաբաշխումը 6. Հատուկ գովազդային միջոցներ (վիկտորինաներ, մրցույթներ, համերգներ և այլն)
Զգուշացում: Կայքում տեղադրված բոլոր նյութերը (էլեկտրոնային գրքերը, ռեֆերատ, կուրսային, դիպլոմային աշխատանքները և այլն) վերցված են բաց (հանրային) աղբյուրներից և ներկայացված են բացառապես ճանաչողական նկատառումներով: Կայքի հեղինակը, ինչպես նաև կայքը տեղակայող կազմակերպությունը որևէ պատասխանատվություն չեն կրում ցանկացած (այդ թվում նաև անօրինական) գործողությունների համար, որոնք կատարվել են կայքի նյութերի ուղղակի կամ անուղղակի օգտագործումից, մասնավորապես` նյութի օգտագործման արդյունքում (հետևանքով, պատճառով) որևէ երրորդ անձին հասցված վնասի համար: Շարունակելով կայքի դիտումը` Դուք ինքնաբերաբար ընդունում եք վերը նշված պայմանները: Պայմանների մասնակի կամ ամբողջակական անհամաձայնության դեպքում խնդրում ենք անհապաղ լքել այս կայքը, առանց պարունակությունը դիտելու: Կայքում ներկայացված նյութերի հեղինակային իրավունքը պատկանում է իրենց օրինական տերերին: Եթե դուք հանդիսանում եք կայքում ներկայացված որևէ նյութի հեղինակ և (կամ) իրավատեր ու գտնում եք, որ խախտվել են Ձեր իրավունքները, ապա խնդրում ենք գրել մեր էլ. փոստին` info@armeco.ru կամ օգտվել հետադարձ կապից: