Տարածքների բարելավման ռազմավարւթյունը որպես ՀՀ զբոսաշրջության զարգացման գրավական
Չմոռանա՛ս տեղադրել և վաճառել նաև քո աշխատանքը...
...կայքը միջնորդի ծառայություն է մատուցում վճարովի հիմունքներով և պատասխանատվություն կրում է միայն աշխատանքի ստացման և փոխանցման համար: Համագործակցության մանրամասների համար զանգահարել 094 91 93 23 կամ 095 91 95 25 հեռախոսահամարներով կամ մոտենալ մեր գրասենյակ (Նալբանդյան 43/3 1-ին տաղավար):...
Ներածություն Գլուխ1. Տարածքների մարքեթինգի տեսամեթոդական հիմքերը 1.1. Տարածքների մարքեթինգ հասկացության մեկնաբանումը 1.2. Տարածքների մարքեթինգի ռազմավարությունը Գլուխ 2. Տարածքների բարելավման մարքեթինգային ռազմավարությունների ընդհանուր բնութագիրը 2.1 Տարածքների բարելավման մարքեթինգային ռազմավարությունների նշանակությունն ու առանձնահատկությունները 2.2 Տարածքների բարելավման տեսակները ՀՀ-ում և աստասահմանում, արդի շուկայի պահանջները 2.3 Մարքեթինգային ռազմավարության դերը ՀՀ տարածքների բարելավման գործում Գլուխ 3. Տարածքների բարելավման ռազմավարւթյունը որպես զբոսաշրջության զարգացման գրավական 3.1 Մարքեթինգային ռազմավարության պլանավորման արդյունավետությունը ՀՀ տարածքների բարելավման գործում 3.2 ՀՀ զբոսաշրջության` որպես տարածքների բարելավման, առկա վիճակի և զարգացման հեռանկարների վերլուծությունը 3.3 ՀՀ զբոսաշրջության ոլորտի առաջխաղացման դերը տարածքների բարելավման գործում Եզրակացություն և առաջարկություն Օգտագործված գրականության ցանկ Հավելվածներ