Բովանդակություն Ներածություն
Գլուխ1 Բանկային մարքեթինգային գործունեության անհրաժեշտությունը և առանձնահատկությունները արդի պայմաններում 1.1 Բանկային մարքեթինգի էությունն ու առանձնահատկությունները 1.2 Բանկի մարքեթինգային ռազմավարությունը 1.3 Մարքեթինգը որպես կառավարման հայեցակարգ
Գլուխ2 Մարքեթինգային հետազոտությունների և կոմունիկացիոն քաղաքականության դերը բանկային համակարգում: 2.1 Մարքեթինգային հետազոտությունները բանկային շուկայում և բանկում կոմունիկացիոն գործառույթը հաճախորդների հետ: 2.2 Մարքեթինգային միջոցառումների արդյունավետության գնահատման մեթոդները։
Գլուխ3 Մարքեթինգային գործունեության առանձնահատկությունները և հիմնախնդիրները ՀՀ -ում: 3.1 Մարքեթինգային գործունեության իրականացման ինստիտուցիոնալ համակարգի բնութագրերը ՀՀ-ում 3.2 Մարքեթինգային գործունեության իրականացման արդյունավետության բարձրացման ուղիները ՀՀ-ում
Եզրակացություն Օգտագործված գրականության ցանկ
Օգտագործված գրականության ցանկ
1. Բարսեղյան Տ. Կ. - Գործարարական իրավունք, ԵՊՀ Հրատարակչություն, Երևան 2009, 341 Էջ 2. Գարիկ Դավթյան, Ֆունկցիոնալ ռազմավարության մշակման առանձնահատկությունները, Երևան, 2015, էջ 3 3. «Գովազդի մասին» ՀՀ օրենքը, ՀՀ ԱԺՏ 1996/10 4. Համաձայնագիր սպառողների իրավունքների պաշտպանության բնագավառում անկախ պետությունների համագործակցության հիմնական ուղղությունների մասին (ՀՀ ԱԳՆՊՏ 2004/3 (11), 20.12.04): 5. Նունե Հայրապետյան, Նաիրա Հայրապետյան-Բանկային մարքեթինգ, Երևան 2003, Էջ 82 6. Ս. Լ. Ղանթարջյան- Մարքեթինգի մենեջմենթ, Ուսումնական ձեռնարկ- Երևան, 2011, 145 Էջ 7. Ս. Լ. Ղանթարջյան - Մարքեթինգի ներածություն , Երևան 2007, 120 Էջ 8. Ս. Շ. Ստեփանյան, Ա. Բ. Կոստանյան, Ի. Վ. Կարապետյան-Մարքեթինգ: Ուսումնական ձեռնարկ և ինքնուսույց Եր.: ԵՃՇՊՀ, 2012 –238էջ 9. «Սպառողների իրավունքների պաշտպանության մասին» ՀՀ օրենքը , ՀՀ ՊՏ 2001/25(157), 02.08.01 10. «Ստանդարտացման մասին» ՀՀ օրենքը, ՀՀՊՏ 1999/30 (96), 06.12.99 11. «Տնտեսական մրցակցության պաշտպանության մասին» ՀՀ օրենքը, ՀՀՊՏ 2000/30(128), 15.12.00: Այսուհետ՝ Մրցակցության մասին օրենք։ 12. Алтыев А., Шанин А., Маркетинг-философия современного бизнеса//Торговля. 1993, 19 Էջ 13. Б. В. Артамонов – Маркетинг, Товарная и ценовая политика, Москва – 2008, 80 с. 14. Б. И. Душин, Метод оценки фактической эффективности маркетинговой деятельности, Украина, 2009, 66 с. 15. Варламова А. Н., Правовое регулирование конкуренции в России. М.: Учебно- консультационных центр «ЮрИнфоР», 2000, 234 с. 16. В. Савчук, Е. Будаева. Оценка эффективности маркетинговых программ// Экономика Украины, 2005, 198 с. 17. Высочина М.В. Разработка элементов модели оценки эффективности функционирования предприятия// Культура народов Причерноморья. – 2004, Высочина М.В. Оценка Эффективности Маркетинговой Деятельности Предприятия, № 74- ст.178 18. Е. П. Михалева, Маркетинг: конспект лекций, Россия ,2010, 224 с. 19. Иванов И. Д., Современные монополии и конкуренция. М.,1980, 288 с. 20. Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Дж., Вонг В., Основы маркетинга, М., 2000, 741 с. 21. Л. В. Барамыко- Методические подходы к формированию и оценке эффективности товарной политики предприятия, Россия, 2012, 47 с. 22. М.В. Дулясова, Т.Р. Ханнанова- Управление и Финансы, 2006 том 4,№1. Ст.285 23. Маркетинг /Под ред. Э. А. Уткина. М., 1998, 320 с. 24. Наздрева Р. Б., Крылова Г. Д., Соколова М. И., Гречков В. Ю., Маркетинг.-М.:Юристь,2000- 752 с 25. Осипова Л.В., Синяева ИМ. Основы коммерческой деятельности. — М.: Юнити Дана, 2000, 623 с. 26. О. Уолкер-мл., Х. Бойд-мл., Ж.-К. Ларше, Дж. Маллинз- Маркетинговая стратегия, Россия 2011, стр. 666 27. МВА - Уолкер О.- Маркетинговая стратегия-Россия 2006, стр. 86 28. Романов А. Н., Маркетинг, 1995, Юнити, 560 с. 29. Ромат Е. В. Реклама. Учебники для вузов, 2002, 542 с. 30. Российский журнал менеджмента 27Том 6, № 2, 2008, 190 с. 31. Сысолятин А.В. Оценка эффективности сбытовой деятельности предприятия, г. Киров, 2015, 88 с. 32. Сысоева С., Эффективные программы продвижения-путь к лидерству // Маркетинг. 2000, N 1, 96 с. 33. Шульгин В.Д., Шульгин Д.Б., Для Чего Нужна Оценка Стоимости Брэнда г. Екатеринбург, 99 с. 34. Халфина Р. О., Современный рынок: правила игры. М.: Ассоциация «Гуманитарное знание», 1993, 139 с. 35. Bagehot N., Beecham N., Sales promotion and advertising: a legal guide. L: Sweet&Maxwell, 1993, p. 850 36. Е. Jerome Мс Carthy. Basic Marketing. А Managerial Approach. Homewood, Rich¬ard D. Irvin.,1959, p. 978 37. Keller K.L. Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity. 3rd edition. Prentice Hall Press. 2007. p. 591 38. Кеlvin J. Lanсastег. «A New Approach to Consumer Theory»—Journal of Political Economy, 1966, p. 157. 39. Marketing News, February 5, 1982, p.84 40. McMurry. «Mystique of Super — Salesmanship», 2003, p. 260 41. Peter Drucker, The Practic of Managment New-York, 1954.p. 551 42. http://businessbloger.net Բիզնես գաղտնիքներ 43. http://bibliotekar.ru/biznes-39/73.htm Курс предпринимательства 44. http://studme.org/1031020819715/bankovskoe_delo/bankovskiy_marketing- Банковский маркетинг 45. http://alti.ru/finance/marketing-6.html- Банковский маркетинг 46. http://marketing-now.ru/osnovyi-marketinga/osnovnyie-marketingovyie-strategii/- Основные маркетинговые стратегии 47. http://getclientsnow.ru/4p-marketinga/- 4p маркетинга 48. http://otherreferats.allbest.ru/marketing/00628715_0.html- Маркетинг как концепция управления предприятием 49. http://allbest.ru/k-3c0b65625b3bd79b5c53b88521206c37-5.html- Маркетинговое исследование рынка банковских услуг г. Краснодар 50. Российский рынок вкладов и депозитов для физических лиц.-Россия, 2014, стр. 75 51. http://www.free-management-ebooks.com/dldebk-pdf/fme-swot-analysis.pdf SWOT analysis 52. http://mir-nauki.com/PDF/09EMN314.pdf PEST analysis 53. http://kafmen.ru/library/compilations_vak/eiu/2007/1/p_72_76.pdf Высочина М.В Оптимизация организационной структуры как механизм повышения эффективности функционирования предприятия
|