Ուրբաթ, 10 Մայ 24, 17:10

Եթե ամեն անգամ սպասել, թե երբ են վերացվելու վերջին խոչընդոտները, երբեք էլ չի հաջողվի ինչ-որ բան անել: Սեմյուել Ջոնսոն


Խաղաթղթեր. իրերի ստեղծման պատմություն
Դեռևս 1299-ին ստեղծվեցին "տարո խաղաթղթերը", իսկ 1835 թվականին ստեղծվեց "պոկեր" խաղը, 1930-ին` "մոնոպոլիա" խաղը, 1972-ին` վիդեոխաղերը, 1979-ին` Ռուբիկի խորանարդը, իսկ 1996-ին` տամագոչին:
Չինական Լյաո դինաստիայի կայսր Մու Ցունգն իր բազմաթիվ կանանց ուշադրությամբ երես չէր տալիս, նրանք էլ, տոթ հարեմում անգործությունից հալումաշ լինելով` հնարեցին մի խաղ, որի համար օգտագործում էին պատկերավոր նկարներ: Այսպես, 10-րդ դարում ծնվեց խաղաթուղթը:

 
Հղումներ

Diplom.am` Ռեֆ/Կուրս/Դիպլ և այլ գիտական աշխատանքներ

Կայքում արտահայտված կարծիքները պարտադիր չէ, որ համընկնեն կայքի խմբագրության տեսակետի հետ:
Կայքում ներկայացված նյութերի հեղինակային իրավունքը պատկանում է իրենց օրինական տերերին:
Կայքում զետեղված նյութերից օգտվելու դեպքում ակտիվ հղումը կայքին պարտադիր է:
Գովազդների բովանդակության համար կայքը պատասխանատվություն չի կրում:
2011 - 2015 © ArmEco.am · armeco.am@mail.ru
 
Яндекс.Метрика
Կայքի մասին · Կանոնները · Գործընկերներ · Մշակողներին · Գովազդ · ՀՏՀ · Կապ · Հոսթինգը` uCoz
ՉԱՏ
ՎԵՐ
ՌԱԴԻՈ
TV
փակել
ընդլայնել